Rahbordtehran.ir

سامانه خدمات اداری و غیر اداری به شیوه نیابتی


شرایط و ضوابط استفاده از خدمات نیابتی

۱-به www.Rahbordtehran.ir   خوش آمدید. این وبسایت این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که کارهای اداری و غیر اداری شما را در هر شهری یا درون کلانشهرها توسط نیروی متخصص و کاردان به شیوه نیابتی و راهبردی( هزینه کم زمان کم) انجام دهد..

۲-  این وبسایت با مدیریت آقای وحید فعال اداره می‌شود و در هر کجا که از اصطلاح ما استفاده شده است منظور همه نیروهای راهبردی هستند نیروهای راهبردی افراد متخصص و کاردانی هستند که سفارشات شما را به نیابت انجام می دهند.

۳-دسترسی و استفاده از وبسایت  راهبرد تهران به وسیله این مجموعه فراهم گردیده است.از شما خواهشمندیم که این ضوابط و مقررات را با دقت بخوانید. استفاده از این وبسایت استفاده از خدمات نیابتی نیروهای راهبردی نشان می‌دهد که شما پذیرفته‌اید که به واسطه قبول این شرایط و ضوابط محدودیت‌هایی داشته باشید. متقابلا اگر این شرایط را نپذیرید به این معناست که از وبسایت و خدمات آن استفاده نخواهید کرد. اگر شما با این شرایط و ضوابط موافق نیستید باید دسترسی و استفاده از وبسایت و هر گونه خدمات آن را متوقف کنید.

۴-راهبردتهران این حق را برای خود محفوظ نگاه می‌دارد که هر کدام از شرایط و ضوابط را از طریق بروزرسانی این صفحه بنا به صلاحدید خود مورد بازبینی و تغییر قرار دهد. زمانی که این کسب و کار شرایط و ضوابط را بروزرسانی می‌کند، از تلاش‌های معقولی برای اطلاع رسانی به شما در مورد بروزرسانی‌های این شرایط استفاده خواهد کرد اما این امر وظیفه شماست که شرایط و ضوابط را چک کنید تا از تغییرات آن باخبر شوید. لازم به ذکر است که ادامه دسترسی شما به وبسایت  به معنای پذیرش و موافقت با این تغییرات است. هر گونه تغییر در شرایط و ضوابط از تاریخ انتشار تریب اثر داده می‌شود.

لازم است قبل از دسترسی و استفاده از خدمات وبسایت حتما شرایط و ضوابط پیش رو را با دقت مطالعه نمایید. سوالات خود را در مورد این شرایط و ضوابط از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

۵-شما با ادامه استفاده از وبسایت و پذیرش خدمات نیابتی آن نشان می‌دهید که شرایط و ضوابط را پذیرفته‌اید. هم‌چنین شما با کلیک کردن بر روی کادر قبول یا پذیرش شرایط و ضوابط که توسط این کسب و کار در این بخش قرار داده می‌شود موافقت خود را اعلام می‌نمایید.

۶-نخستین گام برای دسترسی به وبسایت این است که به عنوان یک کاربر در سایت ثبت نام کنید. در بخشی از فرآیند ثبت نام در سایت ممکن است از شما خواسته شود که برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنید نظیر:

۷-شما متعهد می‌شوید که هر اطلاعاتی را که در راستای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام به این کسب و کار می‌دهید، دقیق، جدید و صحیح است.

۸- زمانی که فرآیند ثبت نام تکمیل شود، شما عضو وبسایت محسوب می‌شوید و محدودیت‌های این شرایط و ضوابط را می‌پذیرید. به عنوان یک عضو دسترسی سریع به خدمات سایت به شما اعطا می‌شود.

۹- شما در شرایط زیر مجاز به استفاده از وبسایت و پذیرش ضوابط نیستید:

۱۰- اطلاعات شخصی شما در وبسایت ما به وسیله سیاست‌های حریم خصوصی مدیریت می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر این قسمت را مطالعه نمایید.

۱۱- شما به عنوان عضو وبسایت می‌پذیرید که از موارد زیر پیروی کنید:

۱۲-استفاده از وبسایت و مطاب آن در موارد زیر غیر مجاز و ممنوع است:

این حق برای ما محفوظ است که به دسترسی و استفاده شخص برای این قبیل موارد پایان دهیم.

در مواقعی که خدماتی در طول مدت انجام کار گم می‌شود یا آسیب می‌بیند، شما باید:

۱۳- وبسایت، خدمات و تمامی محصولات مرتبط با این شرکت موضوع کپی رایت هستند. مطالب و موضوعات وبسایت (از جمله نوشته ها، عکس ها ویدیوها لوگوها و ویس ها ) ذیل قانون این کشور و معاهدات بین المللی تحت حمایت کپی رایت قرار می‌گیرند.