انجام امور دانشجویی

انجام امـــــور دانشـــــــجویی

ما_دانشجویان همکار، کارهای اداری دانشجویان را در دانشگاه ها به نیابت پیگیری می کنیم.

دانشجویان عزیز! شما می توانید امور دانشجویی همچون تسویه حساب، پیگیری امور آموزشی ، امور پژوهشی، پیگیری امور پیش دفاع و دفاع را در کلیه مقاطع تحصیلی ( کارشناسی تا دکتری )به راهبردتهران بسپارید تا دانشجویان همکار راهبردی یا کارشناسان راهبردی سفارش شما را پذیرش نموده و به نیابت پیگیری و انجام دهند.

راهبردتهران اولین سامانه پیگیری و انجام امور دانشجویی در دانشگاه های کشور می باشد که به شیوه نیابتی توسط دانشجویان همکارآن دانشگاه و با نظارت این سامانه کار پیگیری امور اداری را انجام می دهد. در این سامانه با حضور و مشارکت دانشجویان (کلیه دانشگاه ها) خدماتی در راستای پیشبرد امور اداری دانشجویی جهت تحصیلی راحت و به صرفه به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه ارائه می گردد ضمنا دانشجویان همکار در ازای این خدمات کسب درآمد را نیز تجربه می کنند . همچنین دانشجویانیکه تمایل دارند کار دانشجویی داشته باشد راهبرد تهران بستر مناسبی ایجاد کرده است.تا در دانشگاه خود سفارش پذیرش کنند و درآمد کسب کنند برای اغلب سفارشها از متقاضی وکالتنامه محضری اخذ می شود تا دانشجوی همکار با خیالی آسوده امور مربوطه را پیش ببرند از طرفی کارمندان محترم دانشگاه نیز با آسودگی خاطر میتوانند این سفارشها را انجام دهند. همچنین کارمندان محترم دانشگاه می توانند از قسمت اعتبار سنجی هویت دانشجوی همکار را مورد ارزیابی قرار دهند. همچنین کارمندان محترم میتوانند اوراق وکالتنامه محضری را از طریق سایت قوه قضائیه که لینک آن در همین صفحه هست اصالت اسناد رسمی را مورد ارزیابی قرار دهند.

انجام خدمات اداری انجام کار اداری انجام امور اداری

برای پیگیری امور دانشجویان به نیروهای متعهدی نیاز داریم، به همین منظور دانشجویانیکه تمایل دارند کار دانشجویی پاره وقت در دانشگاه خودشان داشته باشند، می توانند در قسمت جذب دانشجوی همکار به عنوان کار دانشجویی ثبت نام نمایند. دانشجویانیکه که مایلند کار دانشجویی پاره وقت داشته باشند ، نقشه راه یا هفت گام راهبردی را در نظر داشته باشند.

خدمات ما:

  • ما کارهای اداری دانشجویان را توسط نیروهای راهبردی  به نیابت با وکالتنامه محضری  پیگیری می کنیم.
  • کلیه مقاطع تحصیلی، اعم از
  • مقطع دکتری
  • مقطع کارشناسی ارشد
  • مقطع کارشناسی
  1. پیگیری امور اداری دانشجویان در آموزش دانشگاه
  2. پیگیری امور مربوط به تمدید ترم
  3. پیگیری امور مربوط به تائیدیه های مالی ، گروه
  4. پیگیری مربوطه به مراحل گواهی امتحان جامع
  5. پیگیری امور اداری دانشجویان در پژوهش دانشگاه
  6. پیگیری  مراحل اداری برای پیش دفاع
  7. پیگیری مراحل اداری  برای دفاع
  8. پیگیری امور فارغ التحصیلی و اخذ مدرک و ریز نمرات
  1. پیگیری امور اداری دانشجویان در آموزش دانشگاه
  2. پیگیری امور مربوط به تمدید ترم
  3. پیگیری امور مربوط به تائیدیه های مالی ، گروه
  4. پیگیری امور اداری دانشجویان در پژوهش دانشگاه
  5. پیگیری مراحل اداری  برای دفاع
  6. پیگیری امور فارغ التحصیلی و اخذ مدرک و ریز نمرات
 ملاک محاسبه هزینه خدمات ،مدت زمان صرف شده  ( مدت زمان حضور در دانشگاه) می باشد .
ساعتی ۷۰ هزار تومان  طبق مدت زمان حضور در دانشگاه  لحاظ می گردد.
و چنانچه نیروی راهبردی دانشجوی آن دانشگاه نباشد هزینه ایاب ذهاب حسب تاکسی های اینترنتی اضافه می گردد.
۱-سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و واحدهای دانشگاهی سراسر کشور
۲- سازمان مرکزی پیام نور و واحد های دانشگاهی سراسر کشور
۳- وزارت علوم، امور دانشجویان، کلیه واحد های دانشگاهی دولتی و علوم پزشکی
۴-کلیه واحدهای دانشگاهی علمی و کاربردی
۵-کلیه مراکز آموزشی فنی و حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش
۶-  کلیه واحد های  پردیس دانشگاهی

سخنی با همکاران محترم دانشگاهی

باسمه تعالی

ضمن عرض سلام و احترام خدمت  همکاران محترم دانشگاه ها

به استحضار می رساند؛ اینجانب وحید فعال مدیر اجرایی راهبردتهران، به عینه شاهد بودم که هموطنانمان علی الخصوص دانشجویان عزیز علی رغم وجود سامانه های دانشجویی برای انجام امور اداری_ دانشجویی ( هر چند کوچک_در حد پرسیدن یک سوال) از شهرهای دور و نزدیک متحمل صرف وقت و هزینه می گردند تا بتوانند امور اداری- دانشجویی خود را پیش ببرند.

به همین منظور  اینجانب با کمک شرکای راهبردی، سامانه ای تحت عنوان راهبردتهران www.Rahbordtehran.ir ( انجامک www.anjamk.ir) با هدف پیگیری و انجام امور اداری_دانشجویی به شیوه نیابتی ایجاد کرده ایم. تا بتوانیم بستری برای خدمت رسانی به مردم و نیز دانشجویان داشته باشیم. همچنین این مجموعه با همکاری نیروهای راهبردی (کارشناسان راهبرد) که در طی 3 سال گذشته به ما ملحق شده اند  توانسته ایم  در کلیه شهرها امور اداری مردم را به نیابت پیگیری و انجام بدهیم.

تاریخچه:

مجموعه راهبردتهران از سال 1396 فعالیت خود را در راستای پیگیری و انجام امور اداری مردم به شیوه نیابتی به منظور حذف مسیر بین شهری، حذف هزینه های ایاب ذهاب و صرفه جویی در وقت و هزینه در تهران و سایر شهرها آغاز نموده است.

 با عنایت به اینکه این مجموعه دارای آینماد ( نماد اعتماد) از وزارت صنعت معدن و تجارت و نیز کد شامد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد، تلاش مستمری در راستای پیشبرد امور اداری مردم در اداره ها و ارگانها و نیز دانشگاه ها در دوران کرونا داشته است. همچنین این مجموعه با دارا بودن نیروهای مجرب که همگی کارشناس می باشند در تهران و شهرهای بزرگ فعالیت شایانی را ایفا نموده است.

لازم به ذکر است این مجموعه در طی این چند سال اقدامات متعددی برای جامعه دانشگاهی انجام داده است، لذا مصمم هستیم برای این قشرفرهیخته متناسب با شان و جایگاه دانشگاه، دپارتمانی مجزا ایجاد نموده تا امور مربوطه، به شکلی تخصصی توسط دانشجویان همان دانشگاه پذیرش گردند. تا با فراهم سازی بستری مناسب بتوانیم خدمات مثمر ثمری را برای جامعه دانشگاهی ایفا نمائیم.

مزیتهای این طرح به شرح ذیل می باشد:

  • ایجاد بستری مشخص و قابل اعتماد ( مستند با ثبت وقایع_گزارش) برای انجام امور نیابتی دانشجوها
  • ساماندهی به وضعیت انجام امور نیابتی دانشجویی در دانشگاه ها
  • به منظور اعتبار سنجی و نیز قابلیت رهگیری وقایع، کلیه مشخصات اعم از نوع درخواست، مشخصات متقاضی ، مشخصات دانشجوی نایب ، زمان انجام ، گزارش انجام همراه با امضای الکترونیکی در سامانه ثبت می گردد .
  • به منظور اعتبار سنجی دانشجوی همکار، مشخصات دانشجوی همکار( مشخصات کارت دانشجویی و کارت ملی)، نتایج نظر سنجی ، وضعیت فرد متقاضی برای انجام سفارش قابل ارزیابی  و در سامانه پیش بینی شده است.
  • صرفه جویی در زمان و هزینه برای دانشجویان کلیه مقاطع علی الخصوص مقاطع ارشد و دکترا.
  • رفع دغدغه و نگرانی دانشجویانیکه در شهری دیگر ساکن هستند و برای انجام امور اداری دانشجویی باید متحمل وقت و هزینه گردند.
  • ایجاد یک فرصت شغلی در کلیه دانشگاه ها برای دانشجویانیکه می توانند در دانشگاه خود ضمن تحصیل به شکل پاره وقت سفارشها را پیگیری نمایند. و درآمد را تجربه کنند.
  • این سامانه کمک می کند به دانشجویان شاغل، دانشجویان خانم، دانشجویان معلول و دانشجویانیکه به هر دلیل میخواهند از وقت خود استفاده بهینه داشته باشند.
  • این سامانه کمک می کند به کارمندان دانشگاه که با استفاده از سیستم اعتبار سنجی، سفارشهای نیابتی را از افراد مطمئنی بپذیرند.
  • تعرفه های این سامانه بر اساس الگوریتم مشخصی تعیین شده تا دانشجوی همکار سفارش را در کمترین زمان ممکن کار را به نتیجه برساند.

خدماتی که توسط این سامانه  به شیوه نیابتی پیگیری می شود :

  • تسویه حساب دانشجویی برای کلیه فارغ التحصیلان
  • پیگیری و انجام امور آموزش برای دانشجویان
  • پیگیری و انجام امور اداری_ پژوهشی برای مقاطع ارشد و دکترا
  • اخذ مدرک و دانشنامه و ارسال برای دانشجو
  • پیگیری نامه های مربوط به تائیدیه تحصیلی و نظام وظیفه
  • پیگیری و امور مربوط به خرید کتاب از مراکز خرید تهران همچون میدان انقلاب، مراکز نشر، نمایشگاه بین المللی و …
  • پیگیری تائیدیه های مدارک تحصیلی و ریز نمرات جهت ارسال به موسسات خارجی

*- ارائه خدمات فوق متناسب با نوع دانشگاه متفاوت می باشد.

*- برای اموری که نیاز به وکالتنامه محضری است با هماهنگی متقاضی و دانشجوی همکار اقدام میگردد.

تقاضا:

لذا از کلیه مدیران دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور، مراکز علمی کاربردی و مراکز فنی و حرفه ای  خواهشمندیم برای پیشبرد امور دانشجویان و تسهیل تحصیل دانشجویان این مجموعه را یاری نموده و ما را از انتقادات و پیشنهادات سازنده خود دریغ نفرمائید

خلاصه:

راهبردتهران اولین سامانه پیگیری و انجام امور دانشجویی در دانشگاه های کشور می باشد که به شیوه نیابتی توسط دانشجویان آن دانشگاه و با نظارت این سامانه امور دانشجویان را پیش می برد. در این سامانه با حضور و مشارکت دانشجویان (کلیه دانشگاه ها) خدماتی در راستای پیشبرد امور اداری دانشجویی جهت تحصیلی راحت و به صرفه و با صرفه جویی در وقت و هزینه ارائه می گردد ضمنا دانشجویان نایب در ازای این خدمات متقابلا کسب درآمد را نیز تجربه می کنند .

با سپاس  فعال   مدیر اجرایی راهبردتهران

پوستر اطلاع رسانی برای دوستان و دانشگاه

تعرفه انجام امور دانشجویی

تا یک ساعت
130 هزار تومان
تا 2 ساعت
180 هزار تومان
تا 3 ساعت
240هزار تومان
تا 4 ساعت
280 هزار تومان
بیش از 4 ساعت
300 هزار تومان
محاسبه مدت زمان انجام کار برای دانشجویان همکار به صورت خالص حضور در دانشگاه( وقتی از قبل در دانشگاه حضور دارد)و مدت پیگیری کار محاسبه می گردد. برای سفارشهایی که چندین مرحله انجام میگردد نیز هر مرحله به صورت ساعتی طبق جدول فوق محاسبه می گردد و بین 10 تا 17 درصد از این مبالغ تحت عنوان کارمزد از دانشجویان همکار کسر می شود

چنانچه در مورد کارمزدها سوالی هست از قسمت پشتیبانی چت زنده راهنمایی بگیرید

نکته: چنانچه دانشجوی همکار در دانشگاه حضور نداشته باشد و صرفا برای انجام کار دانشجویی در دانشگاه حضور پیدا کند طبق تعرفه ساعتی 90 هزار تومان و ایاب ذهاب داخل شهری حسب تاکسی های اینترنتی محاسبه خواهد شد.

  • نظر و پیشنهاد خود را برای مدیریت ارسال بفرمائید.