پرش به محتوا

راهبردتهران

انجام امور اداری

پیگیری سفارش های جاری

ابتدا سفارش خود را ثبت کنید، بعد از بررسی اولیه کد پذیرش برای شما پیامک می شود. و با تائید شما، سفارش در دستور کار قرار می گیرد.

با داشتن کد پذیرش می توانید کلیه مراحل انجام سفارش را مشاهده و مدیریت نمائید.

تاریخ امروز:

*** نکاتی که متقاضیان باید بدانند؛

--  برای ارائه خدمات بهتر سفارشها را ثبت بفرمائید و از تماس تلفنی برای ثبت سفارش خود داری کنید

--  کارشناسان سفارشهای واصله را مورد بررسی و برآورد قیمت قرار می دهند و به اطلاع متقاضی می رسانند و بعد از توافق با متقاضی به سفارش کد پذیرش اختصاص داده می شود. و  سپس به کارشناس مربوطه  جهت انجام ارجاع داده می شود.

--   لازم به ذکر است نیروهای انجام دهنده کارهای اداری، همگی کارشناس هستند  

--  بعد از ثبت سفارش می توانید توضیحات تکمیلی را از قیمت ثانویه ثبت سفارش برای ما ارسال کنید

--  لازم به ذکر است کد پذیرش اخذ شده توسط پیامک را در سایر فرمها با دقت وارد نمائید

--  کد پذیرش صرفا برای سفارش جاری در نظر گرفته می شود و برای سفارشهای جدید کد جدید اختصاص داده می شود.

--  متقاضی می تواند در طی انجام سفارش یا نیروی راهبردی در تماس باشد

--  بعد انجام سفارش متقاضی با توجه به اتوماسیون سفارشها مبلغ اجرت نهایی را مشاهده نماید و نسبت به واریز آن اقدام نماید.

--  در پایان متقاضی می تواند از طریق قسمت ثانویه ثبت سفارش توضیحات تکمیلی را ثبت و وارد نماید.

.

*** نکاتی در رابطه با میزان و پرداخت اجرتها

-- اجرت کارهای راهبردی ساعتی ۵۰ هزار تومان و ایاب ذهاب داخل شهری می باشد.

-- مدت زمان انجام کارها از زمانیکه نیرو از دفتر خارج می شود تا به دفتر بر می گردد محاسبه می گردد.این نیرو ها وقتشان را برای کار شما صرف می کنند.

-- هزینه رفت و برگشت حسب تاکسی های اینترنتی لحاظ می گردد.

-- متقاضی باید ۶۰ درصد هزینه برآورد شده را به عنوان پیش پرداخت از طریق سامانه واریز نماید. و می تواند رسید پرداخت شده ان را در اتوماسیون سفارشها با کد پذیرش جستجو نموده و مشاهده نماید و پرینت یا اسکرین شات آن را ذخیره کند.

.

 

*** نکاتی در رابطه با کارشناسان راهبردی

-- کارشناسان راهبردی بعد از دریافت پیامک حاوی کد پذیرش سفارش مربوطه را از قسمت اتوماسیون با دقت مطالعه نمایند

-- کارشناسان دقت داشته باشند بعد از واریز پیش پرداخت توسط متقاضی اقدام به انجام سفارش نمایند

-- کارشناسان راهبردی هر سوالی در خصوص نحوه انجام سفارش یا اجرت یا مدارک  مورد نیاز داشتند با تماس به پشتیبانی راهنمایی های لازم را اخذ نمایند

-- کارشناسان راهبردی در حین انجام سفارش در صورت لزوم نحوه پیشرفت کار را به اطلاع متقاضی برسانند

-- کارشناسان راهبردی هر گونه تغییر در روند کار را باید سریعا به اطلاع متقاضی برسانند و در خصوص روند کار کسب تکلیف نمایند.

-- کارشناسان راهبردی قبل از هرگونه اقدامی مبنی بر افزایش اجرت یا پرداخت های حین انجام کار را باید به اطلاع متقاضی برسانند.

-- کارشناسان راهبردی بعد از انجام سفارش، گزارشی از روند سفارش را باید در اتوماسیون سفارشها به ثبت برسانند.

-- میزان کمیسیون برای انجام سفارشها از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ با توجه به در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۲۰ درصد افزایش می یابد.

 

 

.

یادداشت